Monday, August 28, 2006

Kesihatan Mek



Mek dah lama tak beli dan baca akhbar tabloid yang banya di pasaran. Akhbar-akhbar tersebut memuatkan pelbagi cerita dari kisah hantu, kish artis, kisah masyarakat hinggalah ke kisah sex. Dulu memang mek minat sekali beli majalah seperti Perdana, Bacaria dan sebagainya. Asal ada cerita sensari pasti mek beli. Apa lagi kalau ada gambar-gambar yang seksi.

Baru-baru ini mek membeli satu akhbar tabloid itu sebab ada satu gambar yang menarik. Lihat gambar di sebelah ni. Tajuknya pula best gitu. Apa yang menarik mek untuk beli ialah apa yang benda tu boleh buat. Ermmmm, nak bersihkan ciknek mek? auwwwwww. Alat sulit mek hari-hari mek bersihkan. Sometimes tu orang lain tolong bersihkan...uuuuuu. Tapi tujuan bersihkan tu faham-faham ajelah. Bersihkan luar dalam.

Setelah baca artikal rupa-rupanya macam cleanser gitu. Macam pencuci muka gitu. Tapi ini khsa untuk alat sulit @ ciknek. Ahakssssss.

Cakap pasal puaskan isteri, memang cita-cita semua suami nak puaskan isteri masing-masing. Semua lelaki pasti gembira kalau dapat puaskan isteri masing-masing. Macam mek juga. Tapi mek ni dah berusia, ciknek mek pun dah macam salah satu keadaan dalam pic di sebelah. Kata orang terpaksa berjuang untuk hidup. Ishhhh, melalut pula mek buka pekung di dada. Ermmmm, sebenarnya ramai jantanzzzz malu nak mengaku. Maklumlah tu status kejantanan seseorang lelaki. Lainlah kalau jantanzz tu dah nak jadi cik pondzzzz. Maaf pondzz-pondzz kerana mek kata macam ni. Bukan semua cik pondzzz yang lembik cikneknya. Ramai juga frenzzz pondzz mek yang cikneknya masih macam kayu kerazzzznya. Malah yang lebih besar dan panjang dari mek.

No comments: