Monday, January 22, 2007

Jumpa Chatterz di Kuching

Bulan lepas mak pergi ke Kuching untuk satu tugasan resmi. Cuma dua malam saja mak di sana dan menginap di Holiday Inn. Tulah kali pertama mak menginap di hotel tepi sungai itu. Mak dah buat janji untuk bertemu dengan sorang chatter yang mak chat beberapa kali kat MIRC. Mak dah chat dengannya beberapa kali. Dia stay kat Shah Alam but masa tu sedang bercuti dan dia balik ke Kuching.

Mak sampai Kuching tengah malam sebab miss flight jam 5.00 petang. So terpaksa tukar flight jam 10.00. Sampai di Kuching, mak terus ke Holiday Inn. Memanglah member mak kat Kuching tu yang ambil dan bawa ke hotel. Rasanya mak masuk bilik malam tu lebih kurang jam 12 lebih. So mak ingat nak keluar nak jalan-jalan kat area Hilton tu. Mak tengok kat luar, hujan masih renyai. So, mak terpaksa cancel rancangan itu dan terus tidur.

Sepanjang hari berikutnya mak sibuk dengan tugas mak, so seharian tidak berada di hotel. Mak call Alya yang janji untuk datang ke bilik mak. Appointment tu kami buat semasa chatting sebelum mak tiba ke Kuching lagi.

Petangi itu mak call Alya untuk mengatur pertemuan. Alya kata dia akan datang ke bilik mak sebelah malam. Mak tak kisah kerana dia akan tidur dengan mak malam itu. Apabila mak balik ke bilik, mak menunggu Alya. Mak sudah bersedia untuk menyambut kenalan baru mak itu.

Sebenarnya malam itu Alya akan membawa sehelai nightie yang dia beli semasa dia bercuti kat Johor dulu. Memang dia dah kata nak belikan mak nightie atau pakaian yang seksi. So mak kata tak kisah. Beli saja kalau ada yang murah.

Mak memang sengaja tidak mandi selepas balik kerana Alya minta mak jangan mandi. Dia kata dia nak mandi bersama mak. Hmmmm.... best juga dapat mandi bersama. Sabun bersama. Mak pernah buat macam tu dengan Erina semasa mak ke rumah dia di Wangsa Maju dulu.

Alya tiba tidak lama kemudian. Mak buka pintu dan dia terus masuk. Tanpa berkata apa-apa kami berpelukan dan comolot. Rebah atas katil dan berguling-guling. Macam hendak melepaskan rindu selepas berpisah sekian lama. Sedangkan itulah kali bertama kami berjumpa.

We ols mandi bersama lepas ituew. Pastilah sama-sama naked. Mandi kat dalam bilik mandi hotel, bukanya tepi sungai Sarawak yang terkenal ituew. Bestnyer......

Selepas mandi mak switch on laptop mak dan tunjukkan pada Alya album-album mak. Mak tak kisah dia nak tengok pic apa sekalipun yang ada kat dalam laptop mak itiew. Dalam laptop mak itiew banyak gambar mak yang dalam pos-pos yang mengancam termasuk pic mak yang drag dan juga naked .Mak buat begitu sebab mak nak kena keluar untuk dinner yang diarrange oleh pihak hos mak di Kuching itiew. So sementara Alya menanti mak balik. Biarlah dia tengok movie ke, gambar ke agar tidak boring sangat.

Mak balik lebih kurang jam 10.00 malam selepas makan dan Alya sedang terbaring di katil. Mak tahu perut kenyang tak boleh buat apa-apa lagi. Kena rehat sekurang-kurangnya dua jam. Biar makanan yang masuk tadi hadam dahulu. Pada masa itu semua mekanisme tubuh akan tertumpu pada perut untuk proses penghadaman. Sebab tu lepas makan kita mengantuk, kerana darah pun tertumpu ke perut.

Mak terus saja tanggalkan seluruh pakaian mak dan of course la mak naked gitu. Mak tak kisah nak naked di depan Alya. Itu bukan pertama kali mak naked di hadapan orang lain. Mak terus panjat katil dan baring di sebelah Alya under the same selimut u. Rupanya Alya sudah pun pakai nighties pinknya. Fesyennya pun hampir sama dengan nightie yang dia belikan untuk mak. Just warnanya hitam.

Then mak tanya Alya sama ada dia setuju untuk bergambar dengan mak. Bila dia setuju we ols pun bergambar. Maaflah, mak tak boleh post pic Alya dalam blog ini tanpa izin dia. Memang ada pos-pos yang mengancam, so mak tak boleh postkan kat sini. sorry uols. Mak kena jaga juga air muka Alya. Lagi pun mak respect Alya yang sudi bergambar dengan mak dalam pos-pos yang XXX gitu.

Well, mak memang tak ciktut dengan sesiapa. Habis-habis pun mak hanya melanchssssss atau blow saja. So kami teruskan dengan bercomolot dan gitu. So kalau uols nak harapkan mak ceritakan yang mak mengapom Alya memang tak adala. Memang belum pernah mak mengapom partner mak atau partner mak mengapom mak. Kalau mak lapar apom, mak cuma mengapom wifey mak saja. Sebab wifey mak tu halal untuk mak.

1 comment:

Anonymous said...

kan ke bagus ko dilahirkan menjadi binatang drpd manjadi manusia...
tentu mak bapa ko berbangga dgn ko..