Wednesday, May 23, 2007

Fresh Massage Lagi

Malam tadi mak ke Fresh Massage lagi. Mak was in PD since Monday evening. And petang tadi (Selasa) mak balik semula KL. So on the way tu terlintas di kepala mak nak visit tempat masaj gay itiew. Macam biasalah bila mak masuk, mak akan gi pilih masseur berdasarkan gambar-gambar yang dipamerkan di dinding. Mak tengok gambar Madrid yang mak langgan dulu masih available, tapi mak tak langgan dia kali ini. Mak nak cuba masseur lain pula. Seorang pembantu datang dekat mak dan tanya mak nak pilih Melayu atau Cina. Kali last mak visit, mak ambil masseur Melayu, mak keciwa yang amat. Mak rasa rugi saja dan mak telah buat kesilapan besar.

Then mak tanya pula gambar C'berg. Pembantu tu kata dia Thai. Mak terus buat pilihan dan buat keputusan pilih masseur 'Taiwan" dan tak ambil C'berg. Sewaktu mak sedang membuat pilihan itu, mak ada nampak juga gambar seorang masseur yang diletakkan pada baris occupied. Masseur itu nampak kefonenannya dengan bibir macam disapu lipstick. Tapi sayang dia sudah ada customer.

Mak ikut Taiwan masuk bilik No 4. Macam biasalah, mak pilih "buka" means naked.

Masuk bilik, semasa Taiwan sedang mengalaskan tilam dengan towel, mak pun tanggalkan pakaian mak. Semua sekali la uols. Mak tak kisahlah nak naked di depan Taiwan. Malah kalau ada glory hole dan ada mata mengintai pun mak tak kisah.

Selepas itu mak baring dan Taiwan pun mula menanggalkan pakaiannya. Memang dia terus naked tak macam masseur Melayu yang mak ambil kali last dulu. Dia masih pakai shorts. Malu konon. Mak baring meniarap dan Taiwan terus naik duduk melutut dengan pahanya atas paha mak. Semasa dia mula mengurut itu mak dapat merasakan dickynya yang masih lembik itiew. Tak macam Madrid dulu, terus saja mak rasa dickynya yang keras.

Mak relaks dan dia terus mengurut. Selepas mengurut kawasan belakang, dia urut pula mak punya punggung. Hmmmm, mak tertunggu-tunggu bila tangan dia nak usik dicky mak. Mak sengaja renggangkan paha mak dan kali ini dia melutut di celah paha mak. Dia terus urut from punggung and turun ke kaki. Selesai bahagian belakang dia suruh mak terlentang. Masa yang mak tunggu-tunggu.

Masa terlentang itu mak nampaklah dicky dia. Bulu dia tebal dan dickynya masih belum tetang betul. Dicky dia tak sampai 6 inci dan agak small la and sedikit bengkok ke bawah. Mak terus main dicky dia dan ia mula keras. Mak belai dan sekali-sekala goncang. Masa goncang itulah mak dapat rasakan yang dicky dia tak sunat. Maklumlah Cina kan? Then mak bangun sedikit dan mula ciklom dicky dia. Mak pun dah lama tak ciklom dicky, so gersanglah uols. A few times juga dia cuma melatakkan ciktut dia kat kepala dicky mak yang sudah isapunya dengan losyen. Tapi mak memang tak nak tutjubs, so mak teklah teruja sangat nak buat yang tu.

Mak terus main dicky dia dan bayangkan yang dia akan pancut kat dada mak atau kat muka mak. Mak tak kisah, kat mana dia nak pancut. So far baru sekali mak kena facial. And then masa dia asyik melumurkan lagi losyen kat dicky mak, mak semakin geli dan dah tak tahan. So apa lagi....mak cikcutlah. Selepas mak cikcut, mak cuba pula nak bagi Taiwan ikcut juga, tetapi dia memberitahu yang dia lambat. So mak pun setelah cikcut, hilang steamla. Lagi pun mak tengok dicky dia kureng menyelerakan. Kalau Madrid mak rasa memang mak kasi blowjob.

.

3 comments:

Anonymous said...

yang kau jadi gay tu!

Anonymous said...

kat mana tempat tu? betul ke ada yg lembut? i nak gak try..kalo boleh dgn u pun i nak try..(kalu sudi laa..)

reena said...

tempat tu kat Miharja. Berhampiran dengan UE3 shopping centre. tak pasti sama ada lembut tapi wajah nampak macam fonens la. u nak try apa dgn i? masag? I ni masaj penis pandaila ahaksssss.....