Sunday, July 29, 2007

Mak Dapat girlfriend Baru - Part II

So selama tiga malam mak bersama teman baru mak itiew. Mak tengok dia punya high taste. Kalau dapat sugar daddy yang loaded sesuailah dengan dia. Cara dia makan, taste pakaian, semuanya macam high class. Dia minta mak belikan handphone, nak seluar Levis yang harganya lebih RM 1oo. Mak boleh bertahan. Mak tahu kemampuan mak. So mak tak lah belikan dia handphone atau seluar itu. Mak berterus terang yang mak tak boleh afford macam itiew. Hari last mak nak balik, mak meninggalkan hotel bersama dengan dia. On the way itu, mak terus terang kata yang taste dia tinggi dan kalau di KL sesuai jika tinggal di Bangsa, Sri Hartamas atau Bukit Bintang. Dia mengaku.

Then mak minta dia berterus terang kepada mak, apakah pandang dia terhadap mak. Dia menjawab yan dia manganggap mak boyfriend dia. Mak balas dengan mengatakan yang mak tak mampu ikut seleranya yang tinggi itu. Dia pula menjawab yang dia akan cuba ubah tentang itu. Dalam hati mak harap dia jujur dengan kata-katanya.

Mak hantar dia balik ke rumah kakaknya. Semasa hendak keluar dari kereta kami bersalam dan dia mencium tangan mak. Then mak cium pipinya dan dahinya. Macam lovers lah katakan.

Bersambung.........Dia datang KL sebagai tetamu mak.

No comments: