Friday, November 09, 2007

Transformasi cdreena

Dah lama sebenarnya mak teringin nak tengok bagaimana rupa diri mak jika menjadi seorang wanita. Selama ini mak hanya mengenakan pakaian pompuan saja dan posing-posing sambil snappy-snappy. Dulu pernah nak memberitahu keinginan mak itu kepada seorang kenalan nak yang juga CD. Tapi mak pergi ke rumah dia lewat malam, maka tak dapatlah nak kena transform.

Baru-baru ni keinginan mak itu terlaksana juga akhirnya. Mak berkesempatan untuk pergi ke rumahnya dan secara kebetulan housemate dia outstation dalam jangkamasa yang lama. So tinggal dia seorang sahaja di rumah itiew. Mak pun masa itiew bertugas di Utara juga, so mak buatlah appointment untuk ke rumahnya bagi tujuan itu.

Mak drive ke rumahnya malam itiew. Mak pun sebenarnya rindu juga kat dia. Dah lama tak berjumpa. Sebaik saja sampai mak pun mandi and then barulah sesi mekap bermula. Mak tak sabar nak tengok bagaimana rupanya mak selepas kena mekap. Sepas mekap dia kenakan wig pada mak. And then sessi fotografi pun bermula. Sekarang kawan mak itiew jadi photographer pula. Mak pun posing-posinglah.

No comments: