Wednesday, January 16, 2008

Gathering Blogger Nyah?

dah lama gak mak tak dress-up. maklumlah mak tak gi putstation. kat rumah memang tak berpeluang langsung untuk dressing sebab wife mak full time housewife. Bila tak dress memang terasa gian juga. Last mak dress ialah sewaktu di Kuching, Sarawak semasa mak beli lingerie celoreng itiew. So, tak adala apa-apa yang mak nak taulis tentang perkembangan diri mak.

hari tu ada mak attend satu bloggers gathering kat The Garden di midvalley. Ramai gak bloggers yang attend and mostly Chinese bloggers. Masa mak duduk kat gathering itiew, mak terpikir juga bila agaknya shemale bloggers akan buat gathering untuk berkenal-kenal antara satu sama lain. Memang ramai bloggers yang tulis kisah tentang dunia maknyah, crossdressing, gays dan seangkatan dengannya. Maybe satu harap bloggers macam kita ni boleh buat satu gathering seperti itiew.

dalam gathering yang mak attend itiew, mak ada juga menang dua tiket untuk tengok preview filem Cloverfield. Preview itu malam ini 16 Jan 08 di Cathay Cineplex Damansara. Mak dapat dua tiket and mak cadang nak bawa wife mak untuk menonton. Dah lama mak tak masuk panggung tau.


No comments: