Tuesday, March 27, 2007

Fresh Massage Lagi

Malam ini mak pergi lagi ke Fresh Massage di Miharja. Mak dah cerita tentang pengalaman mak dalam posting terdahulu.

Kali ini mak tidak ambil Madrid kerana dia tidak available. So, mak pilih dari susunan gambar di dinding itiew dan mak berkenan dengan dua orang masseur ituew. Jambu gitu. So mak terpaksa buat pilihan antara kedua-duanya. Akhirnya mak ambil masseur yang bernama 'Alaska'. Well, mak salah pilih rupanya. Alaska tu benua yang sejuk dik noq oi. Sejuk mengediklah bagi kita yang tidak biasa ni. Sedangkan nak mandi pagi pun terasa sejuknya sampai ke tulang hitam. Ish..... tang mana tulang hitam tu no? Alaska terletak di kawasan khutub, di utara tuuuu dik noq tauuuuu..... Ia salah sebuah negeri di USA. USA!!!!! tu negara yang tidak ada hati perut. Maksud mak presidennya. Asyik nak serang orang saja. Iraq yang dulu aman dah jadi kawasan bencana. Hari-hari kita dengak ada orang mati dan ada pengebom berani mati. Ni depa nak serang Iran pula. Ish, tak ada hati perut langsung.

Laaaa.... melalut pula mak. Balik kepada Fresh Massage tadi. So selepas mak pilih gambar Alaska yang Melayu itiew, mak pun diarah tunggu di bilik rehat. Mungkin Alaska ada di tempat lain kot. Setahu mak ada dua tempat Fresh Massage itiew. Yang mak pergi itu Fresh 2. About 10 minutes kemudian Alaska pun tiba. Then mak ditanya nak normal ke buka. Mestilah mak ambil buka kan? Tujuan mak pun nak buka-buka gitu sebab dulu pengalaman mak dengan Madrid bestnyer.

Mak dan Alaska pun naik ke tingkat atas di mana ada bilik-bilik tertutup untuk adegan buka. Ahakksssssss...... Masuk bilik macam biasalah, sama-sama buka. Mak buka baju, seluar dan G String. Alaska pun buka baju dan seluarnya dan tinggalkan seluar katoknya. Nak tahu apa dia seluar katok? Hmmm.. istilah standardnya macam itu boxer lah dik noq tau... Orang kampung kata seluar katok. Orang bandar dan Mat Salleh kata boxer. Kalau pompuan pakai lingeries untuk tidur, orang lelaki pakai boxers.

Macam malu-malu pula si Alaska ni. Tak macam Madrid dulu, terus buka dan naked depan mak. Si Alaska ni selepas mak meniarap atas tilam baru dia buka kot. Sebab masa dia duduk itiew, mak terasa ciknek dia. Kalau Madrid dulu terus letakkan ciknek dia kat daging punggung dan celah daging itu semasa masaj, Aslaska ni macam segan-segan pula. Terus saja mak rasa macam tak ada mood. Tapi dah masuk, mak relaks saja dan biar dia servis mak sebab nanti nak kenak bayar juga. So mak relaks dan Alaska mengurut belakang mak.

Then bila habis mengurut bahagian belakang, dia suruh mak terlentang and mak pun ikut. Ciknek mak memang lembik masa itiew sebab mood mak tidak begitu high. Walaupun mak sedang dalam proses makan Pronoton dan Eurycoma Ginseng dari Mayfirst itiew. Dah 3 hari mak minum Bio-energy untuk lelaki itiew. Tup-tup, dia kata nak ke tandas. Hmmmmm.....nak kata apa. Biarlah. Mungkin dia sengaja nak lengah-lengahkan untuk habiskan masa satu jam sevis mak itu. Mak rasa hampir lima minit juga, dia ke tandas.

And then dia masuk semula dan kali ini dia memakai tuala. Masa dia duduk di celah kangkang mak itiew, dapat juga mak tengok ciknek dia. Ala....kecik saja. Tak macam si Madrid dulu. 7 inci nok. mak rasa ciknek dia yang kecut itu lebih kurang mak punya juga. Alaska mula mengurut bahagian hadapan tubuh mak, iaitu dada, perut, paha dan sekali-sekala menyentuh ciknek mak. Dia tanya sama ada mak nak urut bathin, tetapi mak tak hendak. Tiba-tiba mak terasa nak tahu macam mana dia nak urut bathin. Dia kata apa yang sedang dia buat itu ialah urut bathin. Ermhhh.....mak rasa dia tak tahu nak urut bathin.

Alaska mula mengurut kawasan ciknek mak dan konsentrate kat mak punya ciknek. Mak dapat rasakan yang ciknek mek dah tegang walaupun mak tak tengok. Tegang kerana dia main. Dia tanya lagi sama ada mak nak panchsssss atau tak. Mak setuju saja. Lalu dia pun mula mainkan batang ciknek mak sambil mengurut perlahan-lahan. Aksi melanchsssss itiew la uols. Mak pejamkan mata menikmati apa yang sedang diberikan oleh Alaska. Mak memang suka sangat-sangat kalau ciknek mak itiew kena main oleh 0rang lain. Last sekali , mak pun melepaskanlah benih mak itiew. Dah dua hari mak tak lepas . Auwwwww.

Setelah itu Alaska pun mengesat dan membersihkan kesan air mak itiew. Sudah....... kata Alaska.

Rumusan mak. Mak tak satisfied dengan servis Alaska. Mak menyesal ambil dia. Mungkin mak lebih enjoy kalau mak ambil yang satu lagi. Chinese yang cute. Mak ambil Alaska sebab senyumannya ala-ala Adam AF itiew. Lain kali kalau pergi lagi, mak nak ambil masseur Chinese. Macam Madrid dulu. Mak cukup puas hati dengan servis dia sehingga hampir-hampir mak kena apom oleh peralatannya yang sepanjan 7 inci itiew.....

No comments: