Sunday, March 11, 2007

Guys4men

Pagi ini mak log on kat internet macam biasala. Tu saja kerja mak kalau kat rumah. Malah kat ofis pun mak menghadap komputer saja. Mak ni macam dah ketagih dengan komputer. Kalau tak ada komputer, mak rasa macam kehilangan sesuatu. Tatau apa mak nak buat. Hari tu masa kerosakan cable komunikasi kat Taiwan, mak rasa macam hilang kekasih. Kalau dapat pun masuk, dia punya downloading dan uploading punya lah lambat. Kalau masa main dengan wifey mak, lambat macam tu ok gak. (Gambar lips mak ni hanya hisan. Gambar lama uols)

Actually mak tinggal sorang kat rumah ni. Wifey dan anak mak balik kampung. Kampung di mana tak payahlah mak tulis. Lagipun tak relevant kan? Yang uols nak baca tentang diri mak. So dah dua malam mak sendirian kat rumah. Bebas betul camnie. So mak always on lah komputer dan internet connection mak. Mak tak kisah sangat tentang kosnya sebab mak punya line unlimited access. Bila dah tinggal seorang diri ni mak pun onlah webcam mak. Mak nak expoxe body mak yang dah out of shape ni kat chatters yang nak tonton. Ahakssss..... mak tak kisah. Uols yang ada tonton tubuh nude mak, berkenan ke tak dengan mak, up to u ols. Agak lama mak tak cam nie. Asyik tengok cam orang lain saja. Maklumlah kalau ada wifey mana ada peluang nak camming. Lebih-lebih lagi nak dress-up dan pose-pose depan kamera itiew.

Mak chat and chat and chat.......Mak harapkan maknyer Lady M akan online. Mak check dia just online kat myspace. So mak hantar mesej bagi tau dia mak ada kat YM. Maybe dia sibuk. Tak kisah. Janji persahabatan we ols tetap ampuh.

Berbalik ke tujuan posting mak kali ini, mak buka website guys4men. Website untuk jantanz-jantanz yang gay dan bisex (macam mak nie). Mak pun ada profile kat dalam site itiew. Hmmm.....uols tengoklah maknyer profile bim4m. Alamak macam nak advertise diri mak pula. Tak kisahlah. Lagi banyak kawan lagi banyak experience boleh dicari kan? Kata orang the more the merrier.

Well, dalam site tu mak suka sekals masuk forum dan baca macam-macam forum yang members post. Macam-macam topik. Tepuk dada tanya selera. Tapi yang mak suka sangatz ada pic-pic ciknek yang members post kat situ. Macam-macam saiz dan shape. Ada yang panjang. Ada yang pendek. Ada ciknek yang cute. Ada yang maler la kerk. Mak suka sangat kumpul pic ciknek itiew. Macam juga mak buat koleksi gambar cik puss.


Ni sample page profile yang online.


No comments: