Friday, September 01, 2006

Aku dan Myspace

Aku join myspace secara kebetulan selepas nampak members sedang melayari laman tersebut di pejabat. So balik rumah try masuk dan terus register myself. Sampailah harini masih jadi members. Sehingga 31 Ogos 2006, sudah ada 832 friends dalam list. Ramai gak myspacian's jantanzzz yang nak add sebagai friends. Tak kisahlah nak add. Lagi pun masuk memang nak cari friends. Tapi tak kurang juga yang nak lebih dari itu. To the point nak ajak seks. Ishhhh.... ada pula orang macam aku nak diajak main seks. Geli hati juga. Maybe bila tengok piccy aku tanpa kepala yang seksi itu membuatkan depa tertarik. Aku ni juzzz a crossdresser, bukannya maknyah. Depa ingat aku maknyah kot.

Dalam myspace juga aku dapat berkenalan dengan G, tu yang nombor dua dalam "Top Friends". Tapi aku lebih kerap bertukar message dengan M. Juzzzz belum pernah berjumpa lagi. Entahlah bila masanya dapat jumpa dengan M tu. Aku close dengan M (kat mysapace la) kerana dia memahami fetish aku. Aku telah mendedahkan diriku kepadanya kerana dia telah memberikan aku keselesaan sama ada melalui message atau sewaktu berbual dalam telefon.

Bukan senang nak dapat friend wanita yang memahami keinginan lelaki seperti aku. Lelaki yang suka crossdressing.

Now nampaknya aku mendapat seorang lagi kenalan wanita yang aku rasa memahami fetish aku. Aku telah terangkan tentang yang aku minat crossdressing dan nampaknya dia open terhadap apa yang aku dedahkan itu.

No comments: