Monday, September 18, 2006

Masuk Kakiku

Malam ni mak masuk satu sauna kakiku di Cheras. Pada mulanya mak rancang untuk pergi Manatus di Taman Miharja. Kali pertama mak cari kedua-dua sauna ini tekajumpa sebab tu mak pergi ke Thermos di Bukit Bintang. Mak dapat trace kedua-dua tempat ini di dalam internet. Satu website yang memberi maklumat sauna-sauna dia KL. bravingkl.

Dalam website tu dimuatkan gambar dari Google Earth dan menunjukkan tempat sebenar sauna-sauna dan massage centre di KL.

Mak cadang nak ke Manatus sebab malam Sabtu dan Ahad ada sesuatu yang istemewa. Malam Sabtu No Towel night dan malam Ahad skin touch. Tentunya menarik. No towel maksudnya tanpa tuala. Hmmmmm......pesti bogel gitu. rasanya kota. Tu yang mak nak gi tengok dan experience apa maksudnya.

Mak jumpa tempat tu tapi pintunya berkunci. Hmmm. takkan tutup kot. So mak tak berpeluang masuklah kat Manatus tu. So mak ambil keputusan untuk pergi kakiku. Kakiku terletak di Jalan Cheras bertentangan dengan Stadium Badminton Kuala Lumpur. Masuk lorong antara 7 E dan kedai motor tu. Kakiku terletak di tingkat atas sebuah rumah kedai tiga tingkat. Kat tingkapnya ada hiasan gambar kaki.

Entrance fee kena RM 20. Kira ok gak. kat Thermos dulu kena RM 25.

No comments: