Wednesday, November 01, 2006

Dairy Di Miri

31 Okt 06

Mak bangun jam 7.00 pagi. Di sini jam tujuh sudah terlalu siang. Maklumlah satu jam lebih awal dari semenanjung.

Mak call Sham, lembutboy yang pernah chat dengan mak.. Dia janji nak datang. So dia datang bilik abt jam 5.00 petang. Well, duduk sembang-sembang sekejap. Masa tu mak just pakai kain sarong saja. Maklumlah dah janji nak naked bersama. Mak sebenarnya ingat nak terus saja berada dalam keadaan nude gitu masa dia sampai, tapi takut pula dia segan. Atau manalah tahu yang datang mengetuk pintu itiew bukan Sham tetapi housekeeping…..auwwwww.

Masa sembang-sembang, Sham tanya bila lagi nak naked. Mak cakap padanya, kita sama-samalah naked. And then we ols bangun and terus saja Sam peluk mak an cukcup seketika. Sham mula tanggalkan pakaiannya satu persaru dan when dia hanya tinggal boxer saja, mak tanggalkan kain mak. Terus saja mak naked gitu. Mak nampak ciknek dia sudah tegang dan membonjol di sebalik boxer hitamnya macam khemah sarkis. Mak turun mlutut sambil menanggalkan boxernya. Uuuuuu……cikneknya tegang dan melentik about 45 darjah ke atas. Besar tapi panjangnya mak rasa more than 6 inches. Memang saiz ciknek dia lebih besar dari ciknek mak. Masa mak belai ciknek dia yang tegang itiew, nampak precumnya dah keluar dan berkaca kat dia punya head itu. Wooooo, cepatnya dia bersedia. Mak terus belai cikneknya itiew and mak pun mulalah slurp-slurp kat balls dia yang berbulu. Oooooo…bulunya lebat. Lebih lebat dari mak punya. And then wols ke katil and mak terus serve dia sampai dia cikcut. Pekat juga. Everything is over dalam masa about 15 minutes.

Sham mengaku yang dia memang cepat cikcut sebab selalu melanchssss. Katanya dia suka chat sambil dan webcam and melanchsssss masa berchatting itiewww.

We ols duduk bersembang sambil menikmati sunset di Laut China Selatan. Mentara kelihatan merah kerana awan yang berjerubu. Masa tu Sham sudah pakai boxernya sementara mak masih lagi nude. A few topics yang berkaitan seks dan apabila Sham mengaku yang dia cepat cikcut disebabkan selalu melanchssssss, mak kata actually melanchssss itu sendiri boleh dijadikan terapi untuk mengawal ejaculation yang cepat. Mak pernah baca dalam majalah sexology terbitan US masa zaman muda dulu. Artikal itu mmberitahu yang masturbation boleh dijadikansebagai exercise untuk mengawal early ejaculation. Caranya ialah dengan start-stop training. One akan melakukan masturbation dan apabila hampir nak cikcut, tahan nafas dan grip the penis to hold back the ejaculation. Apabila seseorang masturbate dia sendiri tahu bila masa dia akan ejaculate. Oleh itu dia boleh kawal dirinya apabila hampir nak ejaculate semasa bersetubsssss dengan isteri.

Mak pun kuat juga melanchsssss but apabila bersama dengan wife, mak boleh control ejaculation mak sehingga wife mak mencapai klimaks terlebih dahulu. Everytime bersetubsssss dengan dia, mak make sure dia akan climax sebelum mak sendiri release. Mak tak mahu dia keciwa bila bersetubsss dengan mak sebab tanggjungjawab mak untuk memuaskan bathinnya. Actually size does not matter, its how u use the penis on your spouse.

How u use it on your spouse? Aaaaaa….’isteri kamu itu bagaikan ladang. Datangilah dia sebagaimana kamu hendak” Hmmm. Seorang isteri has 3 usable holes. Hikssssss… dia ada mouth, vagina dan asshole. Tapi for the purpose of sex juzzzz mouth dan vagina saja boleh digunakan. Walaupun ada juga men gunakan asshole sebagai alternatif kepada vagina, mak nasihatkan uols yang baca blog ini, janganlah. “Nabi tak mengaku umat.” Kankah umat yang berjubs itiew umat nabi Luth yang telah ditenggelamkan oleh Allah. Umat Nabi Muhammad ada etikanya ketika memuaskan isteri. So walaupun tubuh isteri sah untuk suaminya, dan boleh didatangi dalam apa cara sekalipun elakkan jubsssnya. Lubang itu EXIT only. Hikkksssssssss………….

Satu lagi yang mak bincang dengan Sham untuk memberikan dia confident untuk kahwin (dia kata dia tak berminat dan tak arouse dengan wanita) apabila mak ceritakan a bit tentang anatomi cikneknya. Ciknek Sham melentik ke atas dan bentuk itu sesuai dengan vagina wanita. Apabila masuk ia dapat mengikut saluran vagina wanita. Bagi mak ia shapenya boleh jadi natural and perfect fit dengan vagina. Mak cuba nak convince dia confident yang dia mampu memuaskan wifenya apabila berkahwin kelak.

Malam hampir jam 12.00 mak pergi bersiar-siar kat Jalan Yu Seng South. Tujuan mak dua. Satu nak gi tengok ciknyah-ciknyah yang buka ofis along the kaki lima bangunan along jalan tu. Masa mak datang Miri beberapa tahun lalu, mak telah langgan seorang ciknyah kat situ bernama Fifi. Wajahnya mirip aktress Melissa Saila. Mak bawa dia ke bilik kat Mega Hotel. Mak minta untuk mengambil gambar dia dan dia izinkan. Maaflah mak tak boleh letak gambar dia kat sini kerana menghormati keizinannya membenarkan mak ambil gambar dia. Walaupun dia mencari makan dengan cara itu, mak menghormati dia sebagai seorang insan. Takkan mak nak jajakan gambar dia kat internet. Mak bukan orang jenis itiew.

Tak ramai dah ciknyah yang bisnes malam ini. Juzzz ada 4 orang saja. Mak tak langgan pun sebab main objektif mak ialah nak gi Nita kat Hello Karaoke Pub and Lounge.

Mak call Nita dan dia bagi tahu yang dia bekerja. Maka faham, maksudnya dua ada customer. So, mak tak jadilah nak pergi Hello and terus balik ke hotel.

1 Nov 06

Terjaga jam 7 pagi. Lewat kan? Mmmmmm…..begitulah kalau mak outstation. Tapi bangun jam 7 ni kira dah awal tu. Kalau kat semenanjung pernah bangun jam 9 pagi. Dalam keadaan berlingkar di katil, mak teringatkan pada Lady M. Mak rasa miss dia begitu sekali lalu mak call. The best thing dia masih di katil and what comes into my mind ialah dia terbaring dengan tubuhnya dibalut lingerie hitam seperti dalam gambar yang dia hantar pada mak dulu. Mak bayangkan kalaulah dia sedang baring di sebelah mak pasti dia berada dalam pelukan mak di kesejukan pagi ini. Sambil berbual dengannya, tangan mak sibuk kat ciknek mak. Auwwwww….gatal betul tangan mak. Dah jadi habit mak gitu….whenever mak outstation dan berada dalam bilik pasti mak akan mainkan ciknek mak semasa berbual dengannya dan imajinasikan yang tangannya sedang bermain itiewwww…..maaf Lady M kerana involvekan you dalam my sexual fantasy. I just can’t help it . oh….sex maniac ke mak ni?

No comments: